[SYNERGY] Sporočilo za javnost (PRESS RELEASE): Podjetja in raziskovalci se skozi spletne platforme povezujejo v uspešna partnerstva
Možnost za predstavitev vaše raziskovalne rešitve in osvojitev vavčerja do višine 1.250 EUR – do 9. oktobra!
V okviru projekta Interreg: SYNERGY skrbimo za povezovanje podjetij z raziskovalnimi inštitucijami, skozi razvoj novih “crowd innovation” servisov in pilotnih akcij, ter postavitev platforme “Synergic Crowd Innovation Platform” (SCIP) za podporo odprtemu inoviranju, iskanje množice zunanjih izvajalcev (“crowdsourcing”) in množično financiranje (“crowdfunding”). Na platformi uporabniki lahko predstavijo tehnološki izziv in poiščejo ustrezno strokovno pomoč pri reševanju izziva.
V sklopu projekta smo razvili sinergično platformo SCIP, ki ob registraciji omogoča tudi objavo – oddajo raziskovalnih idej in inovativnih projektov – izzivov (Challenges), preko katerih ima uporabnik, ki je idejo oddal (“Challenge giver”), možnost, da se poveže z raziskovalnim partnerjem (“Solution provider”), ki bi utegnil imeti primerno rešitev.
Vljudno vas vabimo k reševanju izziva “Hiša prihodnosti” oz HOUSE OF THE FUTURE – razvoj hišnega okrasa ali pohištva z integrirano napredno tehnologijo, za pomoč pri vsakdanjih opravilih in izboljšanje kakovosti življenja.
Za več informacij o krovni pilotni akciji obiščite spletno stran kampanje projekta. Do gradiv lahko dostopate na sami platformi SCIP.
Rešitev za izziv ponudite tako, da v platformi SCIP po registraciji izberete “Challenges for innovation“, in znotraj izberete izziv (HOUSE OF THE FUTURE), nato pa izberete”ADD SOLUTION“.
Osvojite vavčer!
Vsaka zmagovalna raziskovalna ekipa bo dobila 10 natisnjenih (s pomočjo 3D tiskalnika) plastičnih pripomočkov predlagane rešitve in vavčer. Podelitev vavčerjev bo temeljila na številu všečkov, ki jih bo prejela posamezna raziskovalna skupina.
Razvrstitev (več všečkov, višje mesto):
- razvrščena ideja 1.250 €
- razvrščena ideja 1.000 €
- razvrščena ideja 750 €
Več informacij tudi na naslednji povezavi: SYNERGY – Press release #2 v2